Sellainen onnenkeiju aina joskus kulkee mukanani niin töissä kuin vapaa-aikananikin.
15.-20.10. Sokoksessa oli lankaviikko joten Novitan tarjouslankoja oli pari pöydällistä laitettu kauniisti esille.
Koska olin oma-aloitteisesti tehnyt itselleni päätöksen etten osta kerääkään lokakuun aikana, oli minulla lupa ainoastaan katsoa niitä ja pikkasenvähän myös hypistellä. Enkä sitten sortunut hintahoukutukselle!

Minulla on myös tapana täytellä kilpailu- ja arvontakuponkeja erilaisilla messuilla ja tavarataloissa, ja aina joskus sattuu onni arvonnassa osumaan kohdalleni.
Päätin kuitenkin täyttää arvontalipukkeen, jossa oli neulelankapaketti palkintona.
Huvin vuoksi (ja ukkokullan "mielipahaksi") minä niitä lappusia kirjoittelen, ja kauppa- tai messureissu aina vähän pitkittyy ;) 
Kesällä kävi kylmät minulle. Yllättäen voitin 14 litraa Ingmannin jäätelöä vakituisesti käyttämämme kaupan synttäriarvonnassa. Onneksi tuo ukkokultani pitää jäätelöstä, joten lajivalikoimasta valitsemisen jätinkin hänen vastuulleen.  

Keskiviikkona iltapäivällä sain puhelinsoiton iloiselta myyjältä sekä onnittelut. Olin voittanut lankapaketin!
Pakkohan se oli samana päivänä vielä noutaa, niin utelias olin tietämään sen sisällöstä.
Eikä siinä ollutkaan vain paria kerää, niin kuin olin ajatellut, vaan Novita Huopanen-lankaa 8 kerää!
Värit sulautuvat sopivasti mielikuvissani suunnittelemaani vapaalankahuovutus työhöni, jonka huovutuskurssilla ajattelin tehdä. Siitä sitten myöhemmin kunhan kurssi etenee ja taidot karttuvat.

Tässä voittamani langat kuvattuna
                               1016030.jpg