Oli tosiaan hienoa taas päästä lauantaina nauttimaan suomalaisen rokkikonkarin taidoista!

Ensimmäisen kerran Bar Kinossa keikka alkoi jo klo 20.00 ja talo oli tupaten täynnä porukkaa. Torstai-iltaisin olevat keikat kun alkavat suurinpiirtein klo 22.00 tai klo 23.00 niin se rajoittaa työssäkäyvien osallistumista keikoille. Minä varsinkin kun olen sellainen aamuyöllä (klo 4.30) töihin menijä niin en oikein jaksa valvoa pitkään ja päivällä varastoon nukkuminenkaan ei onnistu.

Muistan kun Hassisen Kone oli rautaa 80-luvun alussa ja kuuntelin sitä koulumatkalla autossa, kunnes kasetti hajosi. Uudelleen Alangon veljekset tulivat vielä tutuiksi, mutta ei samalla hehkulla minulle kuitenkaan.

Kunnes...Ruisrock'issa pari vuotta sitten olin taas myyty Ismon lavasäteilylle! Aivan mahtavan keikan veti silloin teltassa ja kansa oli täysillä mukana, minä mukaan lukien.

Sitä fiilistä lähdin hakemaan myös lauantaina, enkä pettynyt. Ismo Alanko Teholla on parivaljakko, joka tekee musiikkia sydämellään ja täysillä. Mitäpä muuta voisin enää sanoa.