Yllättäen huomasin maaliskuun kuluneen jo loppupuolelle. Enkä ole laisinkaan päivittänyt blogiani täällä! Mitä minä lainkaan olen saanut aikaiseksi? Toden totta, en niin sitten mitään. Taisi tuo helmikuun hamsteroitujen lankojen neulominen viedä kaikki voimat minulta. Jotain pientä olen silti saanut aikaan esim. torkkupeittoon muutaman tilkun neulotuksi, mutta en sen suurempaa.
Työväenopiston paperinarukurssilla olen opetellut rosé-tekniikalla kukan tekemisen ja jopa saanut muutaman aikaiseksikin. Yöpöydän lampunvarjostin on muuttanut väritystään myös. Noista töistä on tosin kuvat vielä ottamatta, mutta vielä ehtii. Alunperin minun oli tarkoitus koristella varjostin kukilla, mutta jotenkin ne eivät sopinetkaan minun tyyliini (?), jos sitä alun alkaenkaan mitään selkeää minulla on.
Apropoo! Olenhan minä uuden haasteellisen neuletyön aloittanut. Maaliskuun Suuri Käsityö-lehdessä on Romanttinen neuletakki-malli, tyttäreni ihastui siihen ja kysyi kauniisti jospa voisin hänelle sen neuloa. Puikoilla on nyt takakappale valmistumassa. Tarkoitus minun olisi neuloa sitä aina kun aikani antaa periksi, jotta hänkin voisi pitää sitä vielä tänä kesänä!