Olin aivan otettu ja häkeltynyt olen vieläkin saatuani tämän tunnustuksen ystävältäni MardeMoomikalta!
Arvostan tätä kaunista elettä täydestä sydämestäni. Niin moni tämän on jo saanut itselleen jaettavaksi eteenpäin, joten vähissä ovat enää ne joille tämän itse voisin ojentaa.

Tätä minun blogiani en olisi kuuna päivänä ruvennut pitämään, ellei rakas tyttäreni olisi minulle minun kanssa tätä luonut.
Ihan ensimmäiseksi haluan siis ojentaa tämän tunnustuksen hänelle! Ole hyvä Piipero alias Pia :)
Toinen kenelle ojennan tämän tunnustuksen on moniosaaja ja kannustava kommentoija selma, sillä hän on blogini alkutaipaleilta asti ollut minulle niin ystävällinen! Ole hyvä selma :)
Kolmas joka tämän minulta saa on tietenkin hengenheimolainen Liisa, hänellä tämä tunnustus blogissaan  jo on, joten ojennan tässä hänelle toisen! Ole hyvä Liisa :)

Kiitoksia myös teille kaikille joita en tässä postauksessani maininnut, sillä on mukava ihailla kättenne töitä vaikka aina en jaksakaan kommenttia teille heittää!

                                       2004305.jpg                         
Maininnan eteenpäin jakamisen sääntöjä ovat:
1) Valitse viisi blogia, joita arvostat luovuuden, kuvituksen, mielenkiintoisen sisällön ja/tai blogosfääriin tehdyn panostuksen johdosta millä tahansa maailman kielellä.
2) Jokainen annettu palkinto on henkilökohtainen ja sitä annettaessa mainitaan blogin kirjoittajan nimi sekä linkitetään palkittavaan blogiin.
3) Palkinnonsaaja panee palkinnon logon blogiinsa.
4) Logo tulisi linkittää alkuperäispalkinnon osoitteeseen.
5) Palkinnonsaaja julkaisee säännöt omassa blogissaan. Kansainvälisen, Uruguaysta alkunsa saaneen palkinnon alkuperäiset säännöt ovat
tässä.