... on minun kohdalla ollut ainakin suurien mullistusten vuosi!

Vielä olisi kaksi sairauslomapäivää jäljellä, ja sitten mun työelämäni onkin vain muistoja työelämän riemukkaista ajoista.

Hetkittäin olen luistellut melankolisten luistimien kanssa soratielläkin, silloin varsinkin kun tunsin itseni aivan tarpeettomaksi tämän perussairauteni nakertaessa jaksamistani edes kotitöistä pois fyysisenä väsymyksenä.

Loppuvuoteen siirryttäessä ovat sitten monet asiat kuitenkin saaneet uuden merkityksen ja vointini kokonaisuudessaan on kohentunut. Kaiken tuen olen saanut läheisiltäni sekä ystäviltäni, eikä positiivinen ote elämään ole vieläkään karannut sisältäni pois.

Kiitos kaikista kannustavista kommenteista teille blogikaverini! Te jaksoitte kannustaa minua sairaalasta palattuani ja toivottavasti uskollisesti käytte täällä vielä postauksianikin lukemassa tulevana vuonna.

Tämä tytteli rupeaa heti uutena vuotena kirjoittamaan ammattikohtaan virastojen papereihin, että eläkeläinen. Jos lisäsarake papereista löytyy, niin siihen raapustan olevani iloinen, huumorintajuinen ja uskalias kaiken uuden oppimiseen!

Tässä siis potkua uusille haasteille käsitöiden ja askartelun saralla

                            Hyvää Vuoden 2011 loppua teille kaikille sekä Onnellista Vuotta 2012!