Jouluun liittyvässä kirjoituksessani kertoilin siitä toisesta joulusta joka meille 2008 saapuu, ja myös saapui uudenvuoden aatoksi kotiamme juhlistamaan. Lapsemme maailmalta tulivat! Rakas Pia tyttömme tuli maanantai-iltana Juhansa kanssa ja tiistai-iltana meillä oli porukalla jo ilo irti ja ylimmillään.
Sitä en kyllä uskalla väittää oliko noilla meidän siipoillamme yhtä hauskaa kuin äidillä ja tyttärellä, he kun molemmat pysyivät melko vaitonaisina illan myöhäisemmällä taipaleella.

Ensin pelasimme Palkkapäivä- lautapeliä neljästään, jonka jälkeen rupesin Pian kanssa pelamaan Singstar Abba-peliä pleikkarilla. Ääntä löytyi ja laulaminen oli hauskaa, jos oli hauskaa myös yleisölläkin. Aina ei kieli taipunut oikeaan sanan ääntämiseen, mutta laulettavat kappaleet olivat onneksi tuttuja, niin sitten laulettiin sanat niin kuin ne oltiin totuttu kuulemaan.

Ilta vierähti yllättäen lähelle yhtä yöllä ja minun oli kömmittävä yöpuulle, sillä aamulla minulla oli aika neurologille. Sitä lääkäriaikaa olin odottanut jo pari kk:tta, joten sieltä ei sopinut myöhästyä minuuttiakaan.
Tärkein asia käynnilleni oli piikityslääkkeeni vaihtaminen ja minulle tärkeää olisi miten muotoilen selkokieliseksi ajatukseni asian etenemiseksi.
Keskustelu neurologin kanssa sujui mutkattomasti ja lääkkeeni vaihto sovittiin tapahtuvaksi heti samantein. Enää minun ei siis tarvitse lääkitä itseäni, jotta voin lääkitä itseäni perussairauteni hoitoa varten ;)

Kaiken kaikkiaan vuosi loppui onnellisesti. Voin taas taaperrella rauhassa eteenpäin uusia tuulia haistellen!