Tulipahan vietettyä aivan huippu lauantai-iltapäivä sekä sunnuntai aamupäivä Otsolan kansalaisopiston kurssilla.

Elokuun lopulla ilmoittauduin Kuparisaven alkeiskurssille ja minun tuurillani pääsin ensimmäiselle varapaikalle.

Torstaina sain puhelun opistolta ja pääsin varapaikaltani tuolle kurssille!

Minulla ei ollut kuparisaven työstöstä mitään muuta tietoa kuin se mitä opiston kurssivihkossa siitä kerrottiin. Joten aivan untuvikkona kurssille lauantaina porhalsin - avoinna ottamaan vastaan tietoa ja hienostihan kaikki sujui.

Kiitos loistavalle ja innostavalle kurssittajallemme Marjo Lahti sekä kurssikavereilleni myös näistä päivistä. Teidän kanssanne aika meni kuin siivillä ja valmistakin tuli.

Alkeiskurssilla kun olin niin päätin sitten jo kotoa lähtiessäni valmistaa mahdollisimman yksinkertaisia juttuja. Tekniikka ja tarkkuus työn vaiheista tuli selväksi ja jopa kaikki paistoksenikin onnistuivat

                  

Tässä siis minun tekemiseni ovat: kaksi pöllöä kaulakoruksi sekä neljä pyöreää ja viisi piparireunaista nappia.

Mahdollisesti nämä saattavat olla opiston kevätnäyttelyssä - ainakin alkeiskurssin töiksi nämä voi alkeellisuudellaan lukea

Muoks' 18.10.2011 klo 6.56

Kiitos kaikille kannustavista kommenteista tähän postaukseen.

Koska kaikki te olette ihailleet, ja minäkin pidän itse, noista pöllöistä niin selvyyden vuoksi kerron, että ne ovat muotilla tehdyt. Käytin silikonimuottia pöllön vartalon tekemisessä. Polton jälkeen rapsuttelin mustat karstat pois kaikista pikku koloista ja kiillotin lopuksi. Enhän minä nyt sentään tuota pöllöä itse näillä rähmäkäpälilläni muuten olisi osannut valmistaa