... ei vaan miksi minä olen tänä keväänä ja alkukesänä niin harvakseltaan kirjoitellut blogiini!

Hieman harvakseltaan tänne olen siis kirjoitellut. Omatunto silti aina naputellut pitkällä pikkurillin kynnellään pöydänpintaa ja selkeästi muistutellut.
Tyttäreni kanssa tuota asiaa pohdeimme myös muutama viikko sitten ja saamattomuuteni syyksi saimme.

Voi olla, että suurin syy "laiskuuteeni" kirjoittaa, oli kuitenkin haastava neuleprojektini. Nyt neulejakku on valmis ja omistajalleen luovutettu. Kuvat kun vielä napsin ja tänne siirrän niin varmasti ymmärrätte kirjoitustaidottomuuteni ;)

Kaiken kaikkiaan uusi tuuli puhaltaa minulla ja pihamaallani, joten uusia kirjoitelmia on tiedossa.

Kiitos silti teille kaikille blogissani vieraileville, etenkin Liisalle, joka uskollisesti jaksoi odottaa minun "heräämistäni"  :)