Vaikka en ole noiden näytelmäkiireitteni vuoksi ehtinyt kirjoittamaan mitään kuulumisiani tänne blogiini, niin silti täällä on kyläillyt lukijoita.

He ovat antaneet minulle kannustavia kommentteja ja myötäjännittäneet esityksieni sujumista. Suurkiitos siitä tuesta!

Tänään sitten lähtee tämän opistokauden viimeinen esitys käyntiin ja pillit pakataan pussiin ja puvut naftaliiniin tulevia projekteja varten. Tulevaisuus on vielä niin kaukana, joten omasta osallistumisestani en voi tässä vaiheessa sanoa mitään. Eletään tämä kevät ja kesä ensin ja kuulostellaan sitten syksyä mitä tuleman pitää.

Karjalan Kurtturuusu ojensi minulle näin ihanan tunnustuksen sunnuntaina kun kävin tutkailemassa lempiblogeissani.

Lunalta22.jpg

Ja maanantaina töistä tultuani ja levättyäni, sukelsin jälleen tietokoneelle tutkailemaan blogimaailman ihmeitä niin sporttinen Päivi ojentaa hellyyttävän nallukan minulle. Aurinko rupesi paistamaan minulle, vaikka käteni tuntuvat lyijypainoilta eikä sormet oikein tahdo totella. Tuollainen vaikutus on pienillä asioilla, jonka ojentaa lämminsydäminen ihminen pyyteettömästi toiselle!

Kiitos teille kummallekin, lähetän lämpimät terveiset teille ajatukseni voimalla Hymy

1240226333_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Nämä molemmat tunnustukset ojentaisin myös heille, sillä he ovat niiden arvoisia kumpikin. Koska jatkumoa on pidettävä yllä, niin ojennan nämä seuraaville ansioituneille blokkaajille ja minua tsemppaaville henkilöille:

                 Pia Piipero, Liisa, Selma, Sanni ja Terhi