Vaikka lauantaiaamu 9.5.09 oli sateen viilentämä ja todella ankea, ei päivä silti ollut masentava - päinvastoin. Lähdimme intoa puhkuen Pian kanssa kymmenen aikoihin ajelemaan Raumalle, pyyhkijänsulat tuulilasissa viuhuen. Ajelimme rauhallisesti muun liikenteen mukana, eihän meillä niin kiire ollut kuitenkaan.

Ennen tapaamista olimme päättäneet tietenkin piipahtaa Taitotaivaassa, olin viikolla jo vähän tehnyt ostoslistaa itselleni. Silti mopo aina karkaa käsistä viime metreillä ennen kassaa, niin tälläkin kertaa. En silti ihan päättömiä hankintoja tehnyt ja osasin välttää ne kompastuskiviksi muodostuneet leimasimet :)

Hyvissä ajoin saavuimme kasseinemme ja pusseinemme kahvilaan, jossa iloisesti pöydästä tervehtivät minua Taru ja Arja. Pia joutui nopeuttamaan askeleitaan kohti kahviota, sillä hänen kynänsä olisivat kastuneet vesisateessa, joten menin hänen jälkeensä keppien kanssa köpötellen. 

Iloiseen puheensorinaan oli mukava uppoutua. Tapasin tuttuja ja myös ihan ekakertaa mukaan tulleen Ritvan ja Kaisan.

Arjalla oli uusi addiktoitumistyöväline mukanaan ja sen avulla valmistettuja kirjasia mallina. Kiinnostuin laitteesta melko lailla, mutta harkintaan sen hankkimisen kuitenkin vielä jätän. Enhän ehtinyt Pia Piiperonkaan kanssa vielä kunnolla keskustella koneesta :) Tuon tyttäreni mielipiteet ovat minulle kultaakin kalliimpia. Hän tietää minun voimavarani nykyään paljon paremmin kuin itse itselleni myönnän itse tietäväni. (mikähän lause nyt tuokin oikein oli - suomentakaa se minullekin jotta ymmärtäisin sen Cool )

Päivä kului rattoisasti jutellen, leimakuvia väritellen ja kahvia / teetä juoden sekä herkullisia leivonnaisia nauttien. Minun neljän tunnin saldo värityksen osalta on tasan yksi leimakuva. Pia kyllä sanoi minulle moneen kertaan, että puhuessakin voi värittää ihan hyvin Hymy, mutta silloin en voi katsoa keskustelukumppaniani silmiin tai väritys menee pilalle Nauru

Kolme atc-korttia vaihdoin tapaamisessa, siitä teen postauksen sitten myöhemmin.

Lauantai oli aivan odotuksen oloinen, rento ja hilpeä. Kiitos kaikille mukana olleille, minulla oli kiva päivä!